درد دل من...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : reza

 تو سکوت تنهایی من فقط یه صدا میومد

اونم تیک تیک ساعت بود امروز صدای قلبم میاد

اونم از دستم شاکی شده  

درد دارم قد دنیا 

دعا می کنم یه دفه صداش نیاد              

 هوا بارونیه بازم دلگیره 

بازم تو تنهایی اتاقم نشستم و از پنجره بیرونو نگاه می کنم 

تو دنیا به این بزرگی 

فکر میکنم شدم یه پرنده داخل قفس زندگی

بازم این وبلاگ شد تنها مونسم تو دنیام

دلگیــــــــــــــــــــــــــــــرم 

الان دلم پرواز میخواد 

به ناکجـــــــــــــــــــــــــــــــــــا آباد



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

shadlin
ساعت17:53---20 آذر 1392
هیچگاه کسی را دوســـ تـــ نداشته باش . . .
چون دوســـ تــــ داشتن اســـارتـــ است . . .
و اســـارتـــ انسان را به جنونـــ میکشاند . . .
هرگاه کسی را دوســـ تـــ داشتی . . .
رهـــ ایـــ شـــ کـُـــ نـــــ . . .
اگر به سوی تو بازنگشـــ تـــ . . .
بدان که او از اول هم مالـــ تو نبوده است . . . ! ! !


ایدا
ساعت17:17---20 آذر 1392
سلام مطالبات زیبا بودن واقعا محشره

amir
ساعت13:07---20 آذر 1392
عالی بود دوست من قابل دونستی به من هم سری بزن

نیکتا
ساعت12:18---20 آذر 1392
به بعضیا باید گفت حسابی منو دور بزن!!!
خوب که سرت گیج رفت میوفتی جلو پای خودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان